Home User CP Browse Members Calendar Register Today!  
Get New posts Faq / Help? Community Menu
   

Go Back   Hookah Pro - Hookah Forum > Hookah Stuff > Hookah Discussion

Hookah Discussion General discussion related to hookah ...

hookah at school!!!

Hookah Discussion

Reply Share
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old March 13th, 2009, 02:42 AM
Big Timmay's Avatar
Big Timmay
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Nov 2008
Location: Huntington Beach
Posts: 52
Default hookah at school!!!

..so i just found out that every tuesday at 2 a bunch of people gather at the starbucks to smoke hookah..how sick is that!!!!...SOO SICKKK!!
Reply With Quote
  #2  
Old March 13th, 2009, 02:55 AM
chain's Avatar
chain
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: May 2008
Location: Washington
Posts: 860
Default Re: hookah at school!!!

i wish this happened at my school. we just smoke randomly on campus whenever the weather won't kill us cause it's so cold :/
Reply With Quote
  #3  
Old March 13th, 2009, 02:58 AM
Big Timmay's Avatar
Big Timmay
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Nov 2008
Location: Huntington Beach
Posts: 52
Default Re: hookah at school!!!

damn thats kinda busty..well im in surf city..too cold is never a problem
Reply With Quote
  #4  
Old March 13th, 2009, 02:59 AM
QuakeHookah's Avatar
QuakeHookah
Status: Offline
Hookah Nut
 
Join Date: Oct 2008
Location: Vancouver, BC
Posts: 99
Default Re: hookah at school!!!

i always bring mine, but the problem is people come and harass me to smoke all the time like 10 people trying to smoke 1 hookah... it just dosent work lol and its stressful
Reply With Quote
  #5  
Old March 13th, 2009, 03:03 AM
Big Timmay's Avatar
Big Timmay
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Nov 2008
Location: Huntington Beach
Posts: 52
Default Re: hookah at school!!!

nahh that sucks for sure..idk if id be down for that..
you dont know whats been in peoples mouth these days
Reply With Quote
  #6  
Old March 13th, 2009, 03:14 AM
MechAnt
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 86
Default Re: hookah at school!!!

There's a group that does similar things except in our school's "quad". They had an excellent MZ from Social Smoke and were just smoking and hanging out during busy time between classes. It was refreshing to see.

I should join them sometime
Reply With Quote
  #7  
Old March 13th, 2009, 03:22 AM
Big Timmay's Avatar
Big Timmay
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Nov 2008
Location: Huntington Beach
Posts: 52
Default Re: hookah at school!!!

you totally should dude...and its probably a good way to meet some friends..
idk i think it would be sick..im soo stoked for this right now you dont even know
Reply With Quote
  #8  
Old March 13th, 2009, 03:25 AM
FeliFeliWooo's Avatar
FeliFeliWooo
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: Mar 2009
Location: OC
Posts: 760
Send a message via AIM to FeliFeliWooo
Default Re: hookah at school!!!

on fridays (tomorrow)
we all have a hookah session in my friend's garage/driveway after school
its pretty chill
we usually have something like 2-4hookahs going
really relaxing
Reply With Quote
  #9  
Old March 13th, 2009, 03:28 AM
Big Timmay's Avatar
Big Timmay
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Nov 2008
Location: Huntington Beach
Posts: 52
Default Re: hookah at school!!!

yeahh when i was still in highschool i used to go to my THEN girlfriends house to smoke hookah..idk i thought it was pretty sexy that she knew how to set up my hookahs..SEXXYY
Reply With Quote
  #10  
Old March 13th, 2009, 03:53 AM
FeliFeliWooo's Avatar
FeliFeliWooo
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: Mar 2009
Location: OC
Posts: 760
Send a message via AIM to FeliFeliWooo
Default Re: hookah at school!!!

Quote:
Originally Posted by Big Timmay View Post
yeahh when i was still in highschool i used to go to my THEN girlfriends house to smoke hookah..idk i thought it was pretty sexy that she knew how to set up my hookahs..SEXXYY
i know how to set up a hookah
sexy isnt it?
Reply With Quote
  #11  
Old March 13th, 2009, 04:07 AM
Big Timmay's Avatar
Big Timmay
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Nov 2008
Location: Huntington Beach
Posts: 52
Default Re: hookah at school!!!

yeah but....dude you know what i mean hahaha..
if your a fine chick i guess its sexy haha
Reply With Quote
  #12  
Old March 13th, 2009, 07:37 AM
jayrunner89's Avatar
jayrunner89
Status: Offline
Hookah Enthusiast
 
Join Date: May 2008
Location: Ashtabula, OH
Posts: 1,206
Send a message via AIM to jayrunner89
Default Re: hookah at school!!!

there used to be a group that smoked every night it was nice out at my last school but i did not smoke hookah at the time
Reply With Quote
  #13  
Old March 13th, 2009, 10:13 AM
phatpride1's Avatar
phatpride1
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: Mar 2008
Location: Gurnee, IL/UW- Stout
Posts: 876
Default Re: hookah at school!!!

Yeah nothing like that going to happen at Stout, my school just BANNED smoking from campus. So our $186 is going to $350. But im living in a house next year so it wont bother me so much.
Reply With Quote
  #14  
Old March 13th, 2009, 11:00 AM
FeliFeliWooo's Avatar
FeliFeliWooo
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: Mar 2009
Location: OC
Posts: 760
Send a message via AIM to FeliFeliWooo
Default Re: hookah at school!!!

Quote:
Originally Posted by Big Timmay View Post
yeah but....dude you know what i mean hahaha..
if your a fine chick i guess its sexy haha
yeah im just messing =D
Reply With Quote
  #15  
Old March 13th, 2009, 11:09 AM
h0lic's Avatar
h0lic
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: Oct 2008
Location: Huntsville,TX @ SHSU
Posts: 787
Send a message via MSN to h0lic Send a message via Yahoo to h0lic
Default Re: hookah at school!!!

we smoke on campus in kind of this central area where everyone goes in between class. people do tend to bug you though.
Reply With Quote
  #16  
Old March 13th, 2009, 11:18 AM
Pixelz's Avatar
Pixelz
Status: Offline
Hookah Pro
 
Join Date: Jan 2009
Location: Ohio
Posts: 674
Default Re: hookah at school!!!

Man we can't do that, We tried smoking in the smoking areas by our dorm over here, They called secuirty to make us go away, you know, because we have a certain stereotype, it's really unfortunately. Its like we have to sneak around to smoke our yummy tobbacco, I don't find it very fair when people are over in the corner smoking away on a cigarette, and we can't even sit back and relaxe to smoke our hookahs.
All because of some stupid stereotype.

I'm glad you all can smoke at your leisure, maybe I'll move to were you guys are hahahaha.
Reply With Quote
  #17  
Old March 13th, 2009, 02:49 PM
omgheyitskenny's Avatar
omgheyitskenny
Status: Offline
Hookah Nut
 
Join Date: Apr 2008
Location: Gilbert, AZ
Posts: 455
Default Re: hookah at school!!!

We used to buy shisha from Anahiem and take Brookhurst down to Huntington beach to smoke hookah lol..


but we have a hookah lounge on campus here @ ASU so does that count?
__________________
There are too many Nakhla DA fans =/
Wheres my Nakhla Esk apple fans...
Reply With Quote
  #18  
Old March 13th, 2009, 04:14 PM
Coldgr33ntea's Avatar
Coldgr33ntea
Status: Offline
Hookah Enthusiast
 
Join Date: Oct 2008
Location: Michigan, USA
Posts: 1,412
Default Re: hookah at school!!!

I hope at the university im going to next year, i can smoke hookah outside somewhere, there is like mad parks all over and mountains a few minutes away, so worst comes to worst, i bring my hookah stuff, a car inverter and my single burner to light some coconaras and smoke in the woods.
Reply With Quote
  #19  
Old March 13th, 2009, 04:16 PM
Biloshambles
Status: Offline
Hookah Nut
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 266
Default Re: hookah at school!!!

Haji, the Pol. Sci. professor at our school always has hookah on campus, smoking between breaks. Always nice to see
Reply With Quote
  #20  
Old March 13th, 2009, 04:47 PM
HuMMuS's Avatar
HuMMuS
Status: Offline
Hookah Nut
 
Join Date: Mar 2009
Location: Chi-City, IL
Posts: 368
Send a message via AIM to HuMMuS
Default Re: hookah at school!!!

Quote:
Originally Posted by Pixelz View Post
Man we can't do that, We tried smoking in the smoking areas by our dorm over here, They called secuirty to make us go away, you know, because we have a certain stereotype, it's really unfortunately. Its like we have to sneak around to smoke our yummy tobbacco, I don't find it very fair when people are over in the corner smoking away on a cigarette, and we can't even sit back and relaxe to smoke our hookahs.
All because of some stupid stereotype.

I'm glad you all can smoke at your leisure, maybe I'll move to were you guys are hahahaha.
ya thats when i start problems. ive had issues with RA telling me to do that somewhere else. i just tell them to do something. were are well enough from the door. call the cops if you need. they do of course. but cops are cool when you show then the sticky mess you put into it lol
Reply With Quote
  #21  
Old March 14th, 2009, 06:38 AM
ErickSaint's Avatar
ErickSaint
Status: Offline
Hookah Nut
 
Join Date: Mar 2009
Location: Milwaukee, WI
Posts: 142
Default Re: hookah at school!!!

Quote:
Originally Posted by phatpride1 View Post
Yeah nothing like that going to happen at Stout, my school just BANNED smoking from campus. So our $186 is going to $350. But im living in a house next year so it wont bother me so much.
The whole UW system is going to be like that soon. I'm very well past college days, but still have family going to various UW schools. Think Madison campus has been "smoke free" since last year sometime.
Reply With Quote
  #22  
Old March 14th, 2009, 02:21 PM
SIAGCORE's Avatar
SIAGCORE
Status: Offline
Hookah Nut
 
Join Date: Dec 2008
Location: R-Ville KY
Posts: 306
Send a message via MSN to SIAGCORE Send a message via Skype™ to SIAGCORE
Default Re: hookah at school!!!

Quote:
Originally Posted by Biloshambles View Post
Haji, the Pol. Sci. professor at our school always has hookah on campus, smoking between breaks. Always nice to see
[FONT=Arial]LOL I smoke when Teaching even did a review there.[/FONT]
Review--Nakhla Orange--Hookahpro.com
[FONT=Arial]
only thing is we are a satellite campus so we are like bass~turd kids and only get shitty stuff and now after the Ice Storms all the plastic is cracked[/FONT]
. so now we are doing a collection for a gazebo . then it be chill again.
Reply With Quote
  #23  
Old March 14th, 2009, 03:16 PM
HookahSteve25
Status: Offline
Hookah Newbie
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 12
Default Re: hookah at school!!!

Quote:
Originally Posted by SIAGCORE View Post
[FONT=Arial]LOL I smoke when Teaching even did a review there.[/FONT]
Review--Nakhla Orange--Hookahpro.com
[FONT=Arial]
only thing is we are a satellite campus so we are like bass~turd kids and only get shitty stuff and now after the Ice Storms all the plastic is cracked[/FONT]
. so now we are doing a collection for a gazebo . then it be chill again.

lol, haha thats some good stuff, btw what do you teach?
Reply With Quote
  #24  
Old March 14th, 2009, 04:33 PM
chadtizzle's Avatar
chadtizzle
Status: Offline
Hookah Guru
 
Join Date: Nov 2008
Location: Santa Barbara, CA
Posts: 2,163
Send a message via Skype™ to chadtizzle
Default Re: hookah at school!!!

i've done it. on the patio. i know everyone at my local starbucks so occasionally i go over with 3 of my friends, and smoke. and on the employees breaks they come smoke with us.
Reply With Quote
  #25  
Old March 14th, 2009, 06:01 PM
photolinger's Avatar
photolinger
Status: Offline
Arabian Sensation

 
Join Date: Oct 2008
Location: Atlanta, GA
Posts: 5,364
Send a message via AIM to photolinger Send a message via MSN to photolinger Send a message via Yahoo to photolinger Send a message via Skype™ to photolinger
Default Re: hookah at school!!!

used to be against my university dorm policy, so id smoke on the roof, or the roofs of other buildings, and the lawns etc etc etc....

do it, its fun when its more social, make sure to teach them things like etiquette, which isnt focused on enough. and have some tips available....otherwise youll prolly get mono.....
__________________

"blu mist rulz dawg an that stuff ain't like it an if youz don't agree you bez a shithead yo" - Hajo Flettner
Reply With Quote
Reply Share
Share with your friends on facebook

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Why are there school? photolinger General Yada-Yada 8 February 16th, 2009 11:40 AM
YEAH!!! SCHOOL IS CANCELED!!! bLinkZor General Yada-Yada 12 December 20th, 2008 07:34 PM
Anyone into old school gaming? Dunkel General Yada-Yada 27 July 13th, 2008 04:20 PM
To HP members that are currently in school... JillyIsJustKidding Hookah Discussion 20 July 4th, 2008 04:01 PM
School Pbpredator General Yada-Yada 4 September 8th, 2007 05:28 PM


All times are GMT -5. The time now is 09:05 AM.

Skin Design By vBSkinworks



Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2007 - 2012, Hookah Pro Inc.